Accountmanager MKB+ / Medior

Omschrijving

WAT GA JE DOEN?

Als Accountmanager (MKB+) bij Blue10 bouw je samen met het salesteam verder aan het succes van Blue10. In deze functie staat het opbouwen van klantrelaties en het creëren van (nieuwe) business in de MKB+ markt centraal, waarbij jij grotere (potentiële) klanten met complexere vraagstukken bedient. Je begrijpt de behoeften van deze organisaties en verbindt en vertaalt deze naar de voordelen en het gebruiksgemak die het automatisch verwerken van facturen met Blue10 met zich meebrengt. Kort samengevat ziet jouw functie er als volgt uit:

  • Je verkent de markt en inventariseert interessante partijen om te benaderen;
  • Jouw focus ligt op MKB+ organisaties met complexere vraagstukken;
  • In een helder salesplan formuleer je concrete lange en korte- termijn doelstellingen en voert dit plan ook uit;
  • Je krijgt de verantwoordelijkheid over een eigen branche/markt en gaat hier op zoek naar relevante partnerships; 
  • Je bent verantwoordelijk voor je eigen salesfunnel en zorgt dat deze continu gevuld wordt met nieuwe leads door te acteren op kansen die je ziet;
  • Je benadert dagelijks je eigen prospects en volgt zorgvuldig nieuwe leads op;
  • Je geeft productdemonstraties vanuit kantoor of op locatie bij de (potentiële) klant;
  • Je houdt al je acties goed bij in het CRM-systeem; 
  • Wekelijks bespreek je de voortgang in het salesoverleg.

Vereisten

WIE BEN JIJ?

  • Je bent Open, Eigenzinnig, Praktisch en Ondernemend;
  • Je hebt van nature een commerciële drive, maar ook een goed gevoel voor timing;
  • Je hebt een voorkeur voor consultatieve verkoop, maar blijft wel gericht op het resultaat;
  • Je bent breed geïnteresseerd en een gesprekspartner op niveau;
  • Je bent analytisch en in staat om processen te vertalen naar praktische oplossingen;
  • Je hebt de ambitie om mee te bouwen aan de toekomst van Blue10;
  • Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau.

 

WAT KRIJG JE VAN ONS?

  • Een inspirerende en professionele werkomgeving met leuke, enthousiaste collega’s;
  • Een omgeving waar veel ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een goed salaris, 24 vakantiedagen en een gunstige pensioenregeling;
  • Een auto, laptop en telefoon;
  • Wekelijkse borrels, gezamenlijke bedrijfsuitjes en sportieve afleidingen op de werkvloer.

 

WIE ZIJN WIJ?

Blue10 is een enthousiaste, eigenzinnige en snelgroeiende organisatie, waarbij plezier en hard werken heel goed samen gaan. Wij geloven dat je mensen vanuit eigen verantwoordelijkheid, de vrijheid moet geven om zelf invulling te geven aan werk, waarbij afwisseling tussen werkzaamheden centraal staat en repeterend werk tot een minimum wordt beperkt.

 

Administratieve processen bestaan grotendeels uit repeterende werkzaamheden en zijn daarom zeer geschikt om te automatiseren. Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van deze processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Daarmee is Blue10 de assistent van de financiële administratie, waarbij gebruikers de controle en het overzicht behouden over de verschillende administratieve processen binnen de organisatie.

 

Wij zijn ervan overtuigd dat software gebruikersvriendelijk en kinderlijk eenvoudig moet zijn en zetten iedere dag stappen naar nog meer eenvoud en gebruikersgemak.

 

Meer weten over werken bij Blue10? Kijk dan op onze werken-bij pagina.

 

Wil jij ons team komen versterken? 

Mooi! Wij ontvangen graag jouw CV en motivatie om bij Blue10 te willen werken. Deze kun je versturen door hieronder te klikken op de knop 'Reageer op deze vacature' en het aanmeldingsformulier in te vullen. Nadat we je sollicitatie hebben ontvangen nemen we deze zo snel als mogelijk in behandeling. Als jij ons uitlegt waarom deze baan zo goed bij jou past, nodigen wij je graag uit voor een kennismakingsgesprek. Tot snel!