Servicedesk Medewerker (Bijbaan)

Omschrijving

WAT GA JE DOEN?

Als Servicedesk Medewerker bij Blue10 bouw je samen met je team verder aan het succes van Blue10. In jouw rol ben je, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor uitmuntende service richting onze klanten die dagelijks gebruik maken van onze cloud software, de Blue10 dienst. Na een korte inwerkperiode, waarin je onze klanten, de collega's en natuurlijk de software leert kennen, zet je jezelf voor de volle 100% in om onze klanten optimaal te ondersteunen bij het gebruik van de Blue10 dienst. Kort samengevat ziet jouw functie er als volgt uit:


  • Je bent aanspreekpunt voor wijzigingsverzoeken en ondersteuningsvraagstukken;
  • Je zorgt voor de aanname, registratie en adequate opvolging van support meldingen;
  • Je helpt klanten met de ingebruikname van onze cloud software;
  • Je signaleert terugkerende problemen en draagt suggesties aan om deze structureel op te lossen;
  • Je ondersteunt bij het testen van nieuwe functionaliteiten;
  • Periodiek bespreek je de voortgang in het teamoverleg.

Vereisten

WIE BEN JIJ?

  • Je bent Open, Eigenzinnig, Praktisch en Ondernemend;
  • Je bent van nature service- en klantgericht;
  • Je hebt je prioriteitstelling in orde, voelt je verantwoordelijk en je handelt daar ook naar;
  • Je behoudt altijd overzicht en kan goed schakelen tussen werkzaamheden;
  • Je studeert op een HBO-/WO opleiding en bent minimaal 16 uur per week beschikbaar.

 

WAT KRIJG JE VAN ONS?

  • Een inspirerende en professionele werkomgeving met leuke, enthousiaste collega’s;
  • Een omgeving waar veel ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
  • Je doet relevante werkervaring op voor je CV en leert tegelijkertijd meer over het vakgebied van je studierichting.
  • Een goed salaris, wekelijkse borrels, gezamenlijke bedrijfsuitjes en sportieve afleidingen op de werkvloer. 


WIE ZIJN WIJ?

Blue10 is een enthousiaste, eigenzinnige en snelgroeiende organisatie, waarbij plezier en hard werken heel goed samen gaan. Wij geloven dat je mensen vanuit eigen verantwoordelijkheid, de vrijheid moet geven om zelf invulling te geven aan werk, waarbij afwisseling tussen werkzaamheden centraal staat en repeterend werk tot een minimum wordt beperkt.

 

Administratieve processen bestaan grotendeels uit repeterende werkzaamheden en zijn daarom zeer geschikt om te automatiseren. Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van deze processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Daarmee is Blue10 de assistent van de financiële administratie, waarbij gebruikers de controle en het overzicht behouden over de verschillende administratieve processen binnen de organisatie.

 

Wij zijn ervan overtuigd dat software gebruikersvriendelijk en kinderlijk eenvoudig moet zijn en zetten iedere dag stappen naar nog meer eenvoud en gebruikersgemak.

 

Meer weten over werken bij Blue10? Kijk dan op onze werken-bij pagina.  

 

Wil jij ons team komen versterken?

Mooi! Wij ontvangen graag jouw CV en motivatie om bij Blue10 te willen werken. Deze kun je versturen door hieronder te klikken op de knop 'Reageer op deze vacature' en het aanmeldingsformulier in te vullen. Nadat we je sollicitatie hebben ontvangen nemen we deze zo snel als mogelijk in behandeling. Als jij ons uitlegt waarom deze baan zo goed bij jou past, nodigen wij je graag uit voor een kennismakingsgesprek. Tot snel!